Oplossingen

Platforms

Genius Voice enables your brand’s voice on every platform you desire. By starting at an early stage there will be a great advantage for your brand on voice platforms.

Voice SEO

Because speech is different from typing your SEO should be adjusted as well. Genius Voice does this for you and will take care of creating a seamless experience for your customers.

Conversational Design

When people talk to someone they expect a different response than during a chat session. In order to create natural conversations between your brand and the customer we use conversational design techniques.

Brainstorm

Brainstorm sessions with our experts will yield a satisfying end result. Where in the voice design process you are does not matter.

Machine Learning

Voice application optimization through machine learning. Our system ’remembers’ what questions the app can and can’t answer, this gives valuable insights into the expectations of your customers. The application will be improved constantly.

Maintenance

When your brand is accessible through voice our service is not yet done. We shall analyze and improve your application according to your wishes.

Chatbot naar voice assistant

Je organisatie heeft al een chatbot of is daarmee bezig. Je wilt deze op zoveel mogelijk platforms beschikbaar maken. Genius Voice doet dit voor je. Ook als je nog geen chatbot hebt denken we met je mee.

Efficiënter werken

Een voice assistant is de digitale klantenservicemedewerker die op je meest gestelde vragen antwoord geeft. Weet hij het even niet? Dan schakelt hij de klant door naar je customer-service afdeling, waardoor zij specialistische vraagstukken beter op kunnen pakken.

Klantinzicht

Een voice assistant verlaagt de drempel om met je organisatie in contact te komen. Hierdoor wordt het makkelijker voor mensen om aan te geven wat ze van je product of dienst vinden, waardoor jij de wensen & behoeften beter weet te vervullen.

Innovatie

De markt laat zien dat innovatie vitaal is voor het voortbestaan van je organisatie. Een voice applicatie heeft PR-waarde. Dit gecombineerd met het gebruik van een nieuw platform maakt dat klanten je organisatie als innovatief ervaren. 

Toegankelijkheid

Sommige consumenten kunnen door een beperking niet op de traditionele manier met jouw organisatie communiceren. Door middel van een voice applicatie maak je het ook voor deze groep mogelijk om in contact te komen met jouw organisatie. 

Beter beslissen

Door een voice assistant te verbinden met je bedrijfsdata heb je alle informatie real-time bij de hand. Hierdoor worden beslissingen beter onderbouwd en niet meer op onderbuikgevoel gemaakt.  Vraag een oriënterend gesprek aan.