Onze Werkwijze

Stap 1 - Analyse
Er wordt gekeken naar de data die beschikbaar is binnen de organisatie. Weten we welke vragen hoe vaak gesteld worden bijvoorbeeld? Moet de data eerst ge├»ndexeerd worden of is er al voldoende beschikbaar? 

Stap 2 - Succes bepalen
Als duidelijke is welke vragen gesteld worden kunnen we bepalen welke vragen en antwoorden in de AI gezet moeten worden. De vragen die niet in de AI gezet worden, worden nog steeds door mensen beantwoord.

Stap 3 - Ontwikkelen en livegang
De bot wordt ontwikkeld en op de relevante kanalen gezet. Zodra de bot live is worden er metingen gedaan. Wordt de wachttijd verkort? Worden klanten meer tevreden? Dalen de kosten per gesprek? Dit en meer wordt onderzocht.

Stap 4 - Continu testen en verbeteren
Conversational AI is nooit af. Doordat de bot gebruikt wordt genereert hij steeds meer data. Deze data wordt gebruikt om de bot slimmer te maken. Build - Measure - Learn

In het kort

Bevordert digitale toegankelijkheid
Op websites, apps en in telefoons
Volledige controle over data
Werkt onafhankelijk van platforms